Overzicht storingen & onderhoud

Storingen

03-06-2025 | Storing Helmond

Storing Opgelost
Start: 03-06-2025, 19:30 • Einde: 03-06-2025, 20:15
Wij krijgen berichten binnen dat er een storing is op het netwerk van Glasvezel Helmond. Onderzoek is gestart naar de oorzaak.

Update 19:45 De verbindingen met het netwerk van Glasvezel Helmond is onderbroken waar ook klanten van andere providers last van hebben. Onderzoek in samenwerking met Glasvezel Helmond is gestart.

update 19:55 Glasvezel Helmond laat ons weten dat monteur onderweg is.

Update 20:09 Glasvezel Helmond heeft apparatuur nagekeken en herstart. Update volgt.

Update 20:12 Wij zien weer activiteit op het netwerk. Herstel is ingezet. Update volgt.

Update 20:15 Sommige klanten zijn gebeld en die melden dat er weer diensten zijn. Mogelijk duurt het nog even voordat alle klanten/wijkcentrales weer diensten hebben. Update volgt.

Update 20:20 Wij zien het verkeer weer op normaal niveau. De storing bij Glasvezel Helmond lijkt opgelost.

Onderhoud

18-06-2025 | Onderhoud regio Roosendaal en Rucphen

Onderhoud Gepland
Start: 18-06-2025, 00:00 • Einde: 18-06-2025, 06:00
Op woensdag 18 juni zag er in de ochtend tussen 00:00 en 06:00 onderhoud worden gepleegd aan het netwerk in de regio's Roosendaal en Rucphen. In die periode kan het voorkomen dat (kortstondig) de verbinding wegvalt waardoor er geen diensten geleverd kunnen worden. De verbinding zal na de onderbreking vanzelf weer terugkomen.

18-06-2025 | Onderhoud Amsterdam

Onderhoud Gepland
Start: 18-06-2025, 00:00 • Einde: 18-06-2025, 05:00
In de nacht van 18-06-2025 tussen 00:00 en 05:00 zullen er onderhoudswerkzaamheden plaatsvinden op Molenwerf en Science park Amsterdam waardoor tijdelijk geen diensten leverbaar zijn.

Cookies helpen ons om de gebruikerservaring op fiber.nl zo goed mogelijk te maken. Door onze website te bezoeken, gaat u akkoord met het gebruik van cookies. Meer info

Als u al een abonnement heeft, dan kunt u dit pakket op 2 manieren bestellen

  1. U belt onze klantenservice op 020-7605040
  2. U regelt het zelf door met uw klantnummer en wachtwoord in te loggen in MyFiber. U gaat naar ’Klantenservice’ en vraagt via het formulier uw dienst aan.
Rutger

Nog niet helemaal gevonden wat u zocht?
Laten we contact houden.

Groet van Rutger, Klantenservice Fiber NL

Laat uw e-mailadres hier achter en profiteer op een later tijdstip van onze aanbiedingen.

Behoefte aan beter internet?

Behoefte aan beter internet?

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.

Vul hieronder uw postcode, huisnummer en emailadres in en ontvang tips voor beter internet & zie direct welke snelheid op uw adres beschikbaar is.